pátek 19. října 2007

Vítězem současných a určitě i budoucích digitálních aktivit je (a bude) DIVÁK

K dnešní reakci na serveru Parabola:
"...Martin Kubacki, Managing Director Astra CEE se rozhodl okomentovat článek z 16. října tohoto roku, který vyšel v deníku Mladá fronta DNES. Autorem článku na téma digitalizace je pan Pavel Kočička.„Článek je zakončen větou: „Odborní se bohužel shodují: vítězem digitalizace je satelit.“ A nejsou to jenom odborníci, kteří si uvědomují výhody satelitního příjmu. Jsou to hlavně televizní diváci, kteří čím dál častěji, a nejenom v České republice, ale v celé Evropě, nedají dopustit na příjem programu ze satelitu. Pouze satelit může přinést televizním divákům bohatou programovou nabídku, ale hlavně pouze satelit může zajistit 100% pokrytí území“, popisuje Martin Kubacki z Astra CEE...."

Již dnes si myslím, že z celého obecného snažení televizí, operátorů, prodejců ad. těží hlavně divák, a to částečně již nyní. Dosud se v české mediální krajině odehrávala jen velmi omezená soutěž s poměrně pasivní nabídkou. A lepší to určitě bude zanedlouho, kdy nastane soutěž skutečná, méně ovlivněná často spíše PR aktivitami, tedy skutečně rozmanitou a dostupnou nabídkou programů, služeb, sítí , operátorů, distribučních cest, výrobků atd.

P.S.

jen poznámka - stále více se spolu s mnoha diváky přesvědčuji, že je někdy v našich televizích až příliš přehnaně zdůrazňovaná forma (prezentace, super-upoutávky..) před obsahem... a to platí i pro mediální hit s HD pro minimum diváků.
http://www.reflex.cz/Clanek29385.html , a další v dnešním tisku i jinde.

Žádné komentáře: