čtvrtek 11. října 2007

problémy s televizí (z monitoringu)

Problémy s televizí podruhé,


Mostecký deník , strana 8

"Ráda bych reagovala na článek ,,Problémy s televizí rodiče sami nevyřeší“, který 1. 10. napsala paní Škrancová.Rozhodně ještě nejsem důchodového věku, dalo by se říci v tom nejlepším, produktivním, ale mám stejné problémy jako rodiče této paní. S nástupem nové techniky a její modernizací jsme se s manželem rozhodli pořídit si digitální satelit a set top box, abychom měli kvalitnější příjem a větší výběr programů. Zároveň jsme se domnívali, že vložená a nemalá investice se nám časem vrátí. Jenže jsme se přepočítali. V březnu, po zakoupení zmíněné techniky, jsme se pídili, jak zrušit smlouvu se společností Karneval. Přes internet to není možné, tak jsem alespoň našla kontaktní místo této společnosti v našem městě. Tam mi oznámili, že pouze zřizují nové smlouvy, avšak stávající neruší. Ještě jsem se nevzdávala, dostala jsem od velmi ochotné prodavačky adresu, kam mám směrovat svůj problém.
Koncem března jsem poslala doporučený dopis výše zmíněné společnosti a čekala na odpověď. Devátého srpna jsem poslala druhý doporučený dopis. Mezitím jsem se snažila přesně tak, jak popisuje paní Škrancová, dovolat na jejich linku, leč marně.
Asi tak v polovině srpna přišli naši mladí a měli více trpělivosti vyčkávat na operátora, který je tak vytížený, že se vám jen tak neozve. Syn se dočkal a domluvil se. Paní, se kterou hovořil, dokonce našla mé dva doporučené dopisy, ale nedokázala vysvětlit, proč se po dobu pěti měsíců ani neozvali. Leč přislíbila, že do dvou dnů máme signál, který přijímáme, odpojený a do měsíce vrácené poplatky, které jsme platily za poskytované služby.

Jak myslíte, že to dopadlo? Stále čekáme. Prosila bych touto cestou paní Škrancovou, jestli by ještě jednou, byť ne za své rodiče, orodovala za úplně cizí, ale zcela bezradné lidi, u té příjemné a ochotné paní. Kontakt nechám v redakci.

O autorovi| H. Rambousková, Litvínov

Žádné komentáře: