pondělí 22. října 2007

Slovenská KONCEPCE informační kampaně k DIGI


Slovensko dokončilo návrh KONCEPCE informační kampaně k přechodu na digitální vysílání, který jde do meziresortního připomínkového řízení. Podrobnosti na digimedia.sk , zde: http://digimedia.sk/index.php?ID=955

Součástí je i "hybridní" informační kampaň , kterou by kromě státu měly realizovat i televize.

"...Informačná kampaň k prechodu na DVB-T by mala štát stáť 125 miliónov...Okrem týchto nákladov, ktoré by mal znášať štátny rozpočet, však koncepcia počíta s tým, že na financovaní informačnej kampane sa budú významným spôsobom podieľať aj verejnoprávne médiá resp. súkromná sféra – vysielatelia, prevádzkovatelia terestriálnych multiplexov, prevádzkovatelia iných digitálnych platforiem, ako aj predajcovia spotrebnej elektroniky. ..."

Žádné komentáře: