čtvrtek 6. září 2007

Skupina Lagardére se prostřednictvím RRM pokusí získat podíl v zastupování na slovenském rozhlasovém reklamním trhu.

V posledním vydání česko-francouzského časopisu Contact, který je věnován významnou měrou českým médiím, byl publikován také rozhovor s Michelem Fleischmannem. V textu je mj. popisována pozice a postavení skupiny na českém rozhlasovém trhu i plány na expanzi na Slovensko. Tam skupina letos v březnu převzala většinový podíl v rádiu OKEY (4.nejposlouchanější v SR), což je charakterizováno jako „první krok“. Po určitou „sevřenost“ tamního trhu se proto podle lídra skupiny v ČR jeví možnost vstupu na slovenský trh prostřednictvím mediálního a reklamního zastupování (v ČR úspěšná skupina RRM).

Časopis se také věnuje digitalizaci a obecně médiím. K.Hvížďala charakterizuje současný domácí trend dominantních vlastníků českého tisku jako cestu budování zábavní platformy... Domácí televizní branži pak i vinou politických tlaků popisuje jako „transparentní pohrdání diváky“.

Časopis Contact je dvojjazyčný čtvrtletník Francouzsko-české obchodní komory (FČOK), který informuje o aktualitách ve francouzských i českých podnicích a o hospodářských aktivitách v České republice.

Žádné komentáře: