Americké mediální společnosti včele s Fox, ABC, CBS, NBC, Viacom či reklamním asociacím (např.the American Association of Advertising Agencies) a další se v těchto obrátily na amerického regulátora FCC s „důrazným nesouhlasem“ proti aktuálním pravidlům pro využívání prvků product placementu („PP“) ve vysílání. Jedná se o reakci na navržené úpravy regulace pro využívání „skryté reklamy“ v rámci otevřeného připomínkového řízení. FCC se rozhodl aktualizovat zásady pro sponzoring a další podobné prvky, které jsou v základních intencích platné od 70.let (pro tzv. small screen už od let 60.), a to zejména právě kvůli nárůstu PP. Podle analýzy PQ Média narostl objem prostředků využívající PP v USA o 34% oproti loňskému roku.
V EU zbývá členským státům na aplikaci nové evropské směrnice, která řeší i problematiku PP, ještě více než rok.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat