čtvrtek 2. prosince 2010

Britská komerční rádia připravila antikampaň proti DABu a proti podpoře ze strany BBC

“Digital radio, more to love” říká v oficiální předvánoční promokampani na podporu digitálního rozhlasu BBC . Jde o snahu oživit projekt digitálního rozhlasového vysílání v DABu, které své tempo rozvoje po změně vlády zpomalilo.

I přes naději z posledních dnů, kdy probíhala jednání mezi státními orgány, BBC a zástupci komerčních rádií nedošlo k dohodě o společné podpoře celého projektu v době před vánoci. Naopak, nyní komerční rádia spouští vlastní antikampaň pod heslem : “A DAB radio may be for Christmas but might not be for life” ("rádio DAB může být na Vánoce, ale nemusí být pro život") -
P.S. jde o inspiraci z jiného sloganu ("A dog is for life, not just for Christmas".).
Jednání mezi hlavními partnery mělom proběhnout ještě za týden, ale i to bylo nakonec odloženo na duben 2011. Posluchači tak zřejmě budou konfrontováni mediálním nátlakem z obou stran sporu, což ve finále asi nepomůže nakonec nikomu....

Žádné komentáře: