“Digital radio, more to love” říká v oficiální předvánoční promokampani na podporu digitálního rozhlasu BBC . Jde o snahu oživit projekt digitálního rozhlasového vysílání v DABu, které své tempo rozvoje po změně vlády zpomalilo.
I přes naději z posledních dnů, kdy probíhala jednání mezi státními orgány, BBC a zástupci komerčních rádií nedošlo k dohodě o společné podpoře celého projektu v době před vánoci. Naopak, nyní komerční rádia spouští vlastní antikampaň pod heslem : “A DAB radio may be for Christmas but might not be for life” ("rádio DAB může být na Vánoce, ale nemusí být pro život") -
P.S. jde o inspiraci z jiného sloganu ("A dog is for life, not just for Christmas".).
Jednání mezi hlavními partnery mělom proběhnout ještě za týden, ale i to bylo nakonec odloženo na duben 2011. Posluchači tak zřejmě budou konfrontováni mediálním nátlakem z obou stran sporu, což ve finále asi nepomůže nakonec nikomu....
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat