Markíza chce oddialiť prechod na DVB-T. Informačná kampaň je podľa nej zlá
Televízia tvrdí, že jej hrozí strata divákov aj tržieb. Kampaň by mala trvať najmenej tri mesiace.
/ Tomáš Czwitkovics /
Budúcoročný predbežný harmonogram prechodu z analógového vysielania na DVB-T nemusí ovplyvniť iba vývoj počasia, ako to avizoval operátor Towercom. S plánom digitalizácie má zásadné problémy televízny líder Markíza, ktorý chce oddialiť termín prechodu na DVB-T. Televízia kritizuje harmonogram prepínania v pripomienkovom konaní k vládnej stratégii prechodu na DVB-T. Informuje o tom server Živé.sk.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat