pondělí 13. prosince 2010

České Radiokomunikace a SP D Corporation oznamují

České Radiokomunikace kupují společnost Czech Digital Group
(Praha 13. prosince 2010) – Společnosti České Radiokomunikace a SP D Corporation oznamují, že uzavřely dohodu, na základě které se společnost České Radiokomunikace stává vlastníkem 100 % akcií společnosti Czech Digital Group. Uzavřená dohoda je logickým vyústěním dlouhodobé úspěšné spolupráce obou firem a umožňuje oběma subjektům zaměřit se na klíčové oblasti podnikání.
Czech Digital Group vlastní a provozuje třetí zemský digitální multiplex (MUX3) v České Republice a České Radiokomunikace (ČRa) pro Czech Digital Group (CDG) technicky zajišťují výstavbu a provoz daného multiplexu. Jakmile bude třetí zemský digitální multiplex dobudován, nabídne ve své konečné podobě televizní signál pro více než 85 % obyvatel České republiky z 15 vysílacích lokalit.
„Věříme, že naše stabilní zázemí a zkušenosti v oblasti digitálního vysílání budou přínosem nejen pro stávající zákazníky společnosti CDG, ale pomohou k rozvoji celého vysílacího trhu, říká k transakci Jane Hannah, generální ředitelka Českých Radiokomunikací, a doplňuje: „Naším primárním zájmem je pokračovat v investicích do výstavby třetího zemského multiplexu a jeho rozvoji v souladu s uzavřenými smlouvami a Technickým plánem přechodu.“
„Jsme velmi rádi, že jsme se dohodli s Českými Radiokomunikacemi na prodeji společnosti Czech Digital Group. České Radiokomunikace pro nás představovaly přirozenou volbu, neboť pro Czech Digital Group spolehlivě staví a provozují třetí zemský multiplex. Věříme, že díky svým odborným zkušenostem a rozsáhlé infrastruktuře zaručí hladký přechod, stabilní provoz a další rozvoj služeb pro zákazníky třetího zemského multiplexu“, říká Josef Stránský, ředitel SP D Corporation.
Zemská platforma představuje pro diváky nejvýhodnější možnost příjmu televizního vysílání, neboť je jako jediná ze současných vysílacích platforem bez jakýchkoliv poplatků za TV příjem. Strategie Českých Radiokomunikací rozvíjet třetí multiplex dále podpoří zemskou platformu, která v současné době zaujímá pouze 40 %* podíl na českém trhu.
* Zdroj: ATO – Mediaresearch, STEM/MARK, Kontinuální výzkum 2009, 2010

Žádné komentáře: