pátek 16. října 2009

NOVA v tisku: „Uspěli jsme v lobbování u vlády…“ ,“… mediální trh půjde po Vánocích o 6% nahoru…“

Krize v médiích podle řady odborníků a manažerů pomalu ale jistě končí. Mediální trh poroste podle řady z reprezentantů mediálního průmyslu již zanedlouho. Například podle aktuálního vyjádření pana A. Sarbu (prezident CME) v dnešní MFDnes by již v roce 2010 mělo dojít k nárůstu a to ve výši 6% , včetně možného růstu ceny televizní reklamy. (P.S. Nárůst odhaduje pro příští rok mj. například i litevský operátor Teo, včetně trhu televizního vysílání v DVB-T, a to jde o region opravdu ve velké ekonomické krizi,…ad.).

Lidové noviny a MF Dnes - pátek 16.října
Více o plánech a ambicích NOVY a celé skupiny CME, reklamě a trhu pak i v textu v LN Nova i její majitel prožili rok bolesti.“
"...Nova je motorem celé CME, přináší jí nejvíc peněz. Úspěšné podnikání v Česku souvisí i se silným zákulisním vlivem Novy na politiky, jak včera před investory potvrdil prezident Sarbu. „Uspěli jsme v lobbování vlády, aby zastavila reklamu ve veřejnoprávní televizi,“ přiblížil okolnosti relativně nedávné změny mediálních zákonů..."

Žádné komentáře: