Tuto zprávu potvrzuje hned několik odborných průzkumů pro roky 2008 -9, například analýza M- group (WPP) , kterou v jedné stati cituje dnešní vydání deníku the Guardian. Mělo by jít o historický zlom po 50 letech „nadvlády“ televize jako komerčně nejatraktivnějšího média. V letošním roce by měl být poměr téměř vyrovnán, když na internet se plánuje 24,8% z celkových reklamních výdajů a pro TV cca 26%. Internetový reklamní trh by pak pro další rok měl díky nárůstu o 6% přeskočit na první pozici.
Další zemí v Evropě , kde v nejbližší době dojde ke změně tradičních poměrů v reklamních výdajích by v závěru roku 2009 mohlo být zřejmě i Švédsko, které již mj. ukončilo analogové televizní vysílání.
I když jde o očekávané celkové změny v pořadí celkových podílů na reklamních výdajích neznamená to nějaký brzký „konec televize“. Jde totiž i o to, že využití prostředků v internetové branži je značně diverzifikováno a dělí se do několika různých oblastí.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat