středa 30. ledna 2008

PR tým kandidáta jede na plný výkon, a to zbývá ještě týden

Co se nestihlo nebo nepodařilo říct či co se nevešlo do TV představení je nyní potřeba dovysvětlit nebo říci lépe a hlavně pro média zopakovat a zdůraznit v návazných PR článcích. Nepříliš úspěšným vystoupením v TV debatě ( a hlavně pro žádného z volitelů nic neřešící...), od které asi snad i sám J.Švejnar čekal více než až příliš časté a stručné obecné vyjádření s trochou "šťouchanců", evidentně začala "ostrá část " kampaně. Někdy se zdá, že některá média, resp. vybraní novináři ztrácejí trochu klidu a začínají nervóznět . Příkladem je v posledních hodinách zejména server Aktuálně, který již neskrývá svoji jednostranně aktivní pozici. Jenom jedna z mnoha věcí jakými jsou tak "návodné" otázky v "rozhovorech" jako třeba dnes:
"Není to tak složité. Přišel jsem na začátku roku 1990 a přinesl s sebou Strategii ekonomické přeměny Československa. Zdůrazňoval jsem v ní některé principy, které měly být podle mě důležité - na základě ekonomického uvažování a na základě zkušeností, které jsme měli z jiných zemí, z Maďarska, Polska, Číny a jiných transformujících se ekonomik," vzpomíná Švejnar. A: Co bylo osou strategie? Potřeba napřed vytvořit velice silný právní rámec, který bude funkční nejen na papíře ¨....

a podobně patří k hodně jednoduchým pokleskům. Jsou i mnohem horší a není jich málo, nejen na aktuálně. Stejně jako preventivní varování o chystaných diskreditacích v médiích. A což když bude volba prezidenta případně pro nezvolení žádného z kandidátů opakována?

P.S a pak jistě zaujme slovo zřejmě tak trochu i "do vlastních řad z bankovní sféry, zřejmě se to vztahuje i na ČSOB z té doby- "Banky začaly postupně půjčovat - a někdy obrovské sumy - podnikatelům, kteří je nebyli schopni splatit. Stávalo se, že přišel člověk a řekl jim: Já vím, že to nesplatím, a vy víte, že to nesplatím. Co kdybychom se dohodli, že splatím desetník za korunu"

Žádné komentáře: