Jak uvedl ve svém textu J.Gerbery na serveru tyden.cz dochází k přesunům diváků mezi jednotlivými platformami v rámci největšího operátora kabelové televize u nás. Celková diskuze v médiích o digitalizaci zcela jistě do značné míry podporuje větší soutěžení a zvýšení nabídky divákům, a to co do programového obsahu, tak i z hlediska technologických platforem. Velký vliv má samozřejmě i cenová politika jednotlivých hráčů na českém trhu.
„...UPC se však dařilo v získávání zákazníků pro svou kabelovou televizi, internet i telefonní služby. Za prvních devět měsíců sice ztratila 37 tisíc zákazníků analogové kabelovky, na druhé straně si 41 tisíc lidí předplatilo digitální televizi přes kabelové rozvody...“.
I v kabelovkách se tak v rámci změn v počtech předplatitelů dostává do popředí digitální forma vysílání. Domnívám se, že podobný posun lze čekat velmi brzy i v „terestrice“, kde kromě mimořádné promo aktivity některých současných televizí ( a nástup jejich dalších projektů) bude dalším impulsem nástup nových televizí v průběhu příštího roku.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat