56% amerických domácností je vybaveno televizními přijímači, které jsou full HD, resp.HD ready. I přes fakt poměrně značně rozsáhlé programové nabídky v terestrických , satelitních a kabelových sítích, není o HD pořad až tak velký zájem.
Alespoň to tvrdí respektovaná agentura Nieslen ve svých analýzách , podle kterých je jen 13% času, který Američané tráví u TV, věnován pořadům v HD rozlišení. V případě kabelových uživatelů je to pak 19 procent. Podle agentury tak masivní marketing v USA není zatím příliš v podpoře a užívání HD programů účinný. Data z Evropy zatím nejsou v podobném rozsahu dostupné, masivní propagace je však v EU i u nás v plném běhu.
P.S. Sice některé komerční projekty i v ČR propagují HD vysílání ve zpravodajství (i přes všechny opačné prognózy), podle dat z USA je právě zpravodajství v HD na předposledním místě diváckého zájmu z hlediska žánrů (nejmenší zájem u dětských HD pořadů).
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat