Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
čtvrtek 20. března 2008
Britský OFCOM hledá formou konzultací shodu pro nová pravidla pro TV reklamu
V souvislosti s blížícím se ukončením analogového televizního vysílání a přechodem na plně digitální mediální prostředí ve Velké Británii zahájil tamní regulační orgán veřejné konzultace nad plánem úprav pravidel pro reklamu v televizi. Jde zejména o délku reklamních breaků a celkových podílů reklamy v denním vysílacím čase. Pravidla musí ale již akcentovat inovovaná pravidla EU v Audiovizuální směrnici. Konkrétně se regulátor dotazuje i na možnost změnit povinnou 20 minutovou pauzu mezi reklamami nebo zmírnění omezujících pravidel pro reklamu v religiózních, dokumentárních a dalších podobných specifických typech pořadů.
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat