V rámci přípravy informační kampaně je zřejmá snaha rozvinout i vlastní privátní marketingové aktivity aktivních účastníků na mediálním trhu. Současně se připravují i společné projekty, zejména v oblastech společného zájmu. Tím je zejména potřeba ( i povinnost) komplexní informovanosti diváků v souvislosti s plánem na ukončení analogového vysílání, byť s odkladem či posunem některých termínů z důvodů potíží a připomínek od některých dosavadních operátorů či televizí.
Je nezbytné zajistit divákům v rámci technologické neutrality dostatečné množství srozumitelných a přesných informací i praktických návodů pro řešení stavu po ukončení analogu. Diváci podobně jako v ostatních státech pak dostanou informační servis o všech základních možnostech, které mohou zvolit úměrně svým zájmům, možnostech i technické dostupnosti a realizovatelnosti, případně nasměrování pro další podrobnější a detailnější informace.
Kromě provozovatelů satelitního vysílání, kteří jsou připraveni na aktivnější kroky v nadcházejícím období i na spolupráci v rámci komplexního informačního projektu, se v posledních týdnech podařilo pokročit v diskuzi se zástupci kabelových operátorů nad možnostmi informační spolupráce i předběžná možnost participace na akcích přímo v příslušných regionech.V nadcházejícím období bude docházet ke změnám ve vysílání častěji i v oblastech, kde je plně dostupná kromě satelitu i síť kabelová, což nebylo například v případě Domažlicka (tzn. kde nebyla ve větší míře kabelová televize). Průběžně se navíc potvrzují informace o postupném nárůstu zájemců a uživatelů digitálních nabídek i v kabelových systémech, které již nejsou kapacitně a technicky limitovány. Jde převážně o přechod dosavadních zákazníků, ale podle informací přicházejí i noví zájemci o tyto služby. Nárůst uživatelů satelitu již nikdo nezpochybňuje.
Zejména v době, kdy diváci jsou srozuměni s blížícím se koncem dosavadního způsobu příjmu TV se i díky určitému zpoždění stále častěji snaží najít nějaké vhodné řešení. Výsledkem pro diváky je zpravidla vždy podstatné zvýšení programové nabídky spolu s dalšími službami a vylepšeními a současně opuštění dosud limitované a podle výsledků průzkumů pro mnohé již poněkud unavující analogové televizní scény. A nezapomínejme ani na internet...
P.S.
Aktuální TV portál holandského UPC (KidZone), který umožňuje lepší orientaci dětských diváků v digitální nabídce.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
1 komentář:
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.
Okomentovat