pátek 4. dubna 2008

Také „kabelovky“ pomohou s digitalizací

V rámci přípravy informační kampaně je zřejmá snaha rozvinout i vlastní privátní marketingové aktivity aktivních účastníků na mediálním trhu. Současně se připravují i společné projekty, zejména v oblastech společného zájmu. Tím je zejména potřeba ( i povinnost) komplexní informovanosti diváků v souvislosti s plánem na ukončení analogového vysílání, byť s odkladem či posunem některých termínů z důvodů potíží a připomínek od některých dosavadních operátorů či televizí.

Je nezbytné zajistit divákům v rámci technologické neutrality dostatečné množství srozumitelných a přesných informací i praktických návodů pro řešení stavu po ukončení analogu. Diváci podobně jako v ostatních státech pak dostanou informační servis o všech základních možnostech, které mohou zvolit úměrně svým zájmům, možnostech i technické dostupnosti a realizovatelnosti, případně nasměrování pro další podrobnější a detailnější informace.

Kromě provozovatelů satelitního vysílání, kteří jsou připraveni na aktivnější kroky v nadcházejícím období i na spolupráci v rámci komplexního informačního projektu, se v posledních týdnech podařilo pokročit v diskuzi se zástupci kabelových operátorů nad možnostmi informační spolupráce i předběžná možnost participace na akcích přímo v příslušných regionech.V nadcházejícím období bude docházet ke změnám ve vysílání častěji i v oblastech, kde je plně dostupná kromě satelitu i síť kabelová, což nebylo například v případě Domažlicka (tzn. kde nebyla ve větší míře kabelová televize). Průběžně se navíc potvrzují informace o postupném nárůstu zájemců a uživatelů digitálních nabídek i v kabelových systémech, které již nejsou kapacitně a technicky limitovány. Jde převážně o přechod dosavadních zákazníků, ale podle informací přicházejí i noví zájemci o tyto služby. Nárůst uživatelů satelitu již nikdo nezpochybňuje.

Zejména v době, kdy diváci jsou srozuměni s blížícím se koncem dosavadního způsobu příjmu TV se i díky určitému zpoždění stále častěji snaží najít nějaké vhodné řešení. Výsledkem pro diváky je zpravidla vždy podstatné zvýšení programové nabídky spolu s dalšími službami a vylepšeními a současně opuštění dosud limitované a podle výsledků průzkumů pro mnohé již poněkud unavující analogové televizní scény. A nezapomínejme ani na internet...

P.S.
Aktuální TV portál holandského UPC
(KidZone), který umožňuje lepší orientaci dětských diváků v digitální nabídce.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Teclado e Mouse, I hope you enjoy. The address is http://mouse-e-teclado.blogspot.com. A hug.