Španělská hlavní veřejnoprávní televizní stanice TVE1 zažila po 1.lednu výrazný nárůst sledovanosti poté co přestala vysílat reklamy. Stanice získala podíl sledovanosti ve výši 19,5 procent během prvních 10 dnů v roce ve srovnání s 16,6 procenta v průběhu celého měsíce prosince. Nejvyšší nárůst a tím i hodnocení od diváků si získaly filmy (až 30,5 procenta v prime timu).
Minulý rok Evropská komise upozornila, že Španělsko čelí možné žalobě kvůli nedodržování limitů pro podíl reklamy ve vysílání, který překračoval povolených 12 minut reklamy za hodinu. S nástupem socialistické vlády José Luise Rodrígueze Zapatery došlo v průběhu loňského roku s účinností od 1.1.2010 k úpravám podmínek pro veřejnoprávní vysílání. Konec příjmů z reklamy pro veřejnoprávní média je kryt výnosy z nových daní, které nově platí soukromé televize a telekomunikační operátoři. Ani tento nový systém zatím není podle úředníků Evropské komise zcela v pořádku a v této věci probíhá primární bruselské šetření...
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat