"...Tématem českých a moravských domácností nebyly volby a není jím ani osud Mirka Topolánka jako premiéra nebo světová finanční krize. Naše domácnosti žijí digitalizací televizního vysílání. Být, či nebýt? Satelit, nebo kabel? Nový televizor, nebo set-top-box? Sčítají se přijímače v domech a bytech, probíhá inventarizace jak před stěhováním, protože každý kus automaticky znamená novou díru do rodinného rozpočtu. Firmy specializované na tuto oblast techniky a na služby spojené s její instalací zažívají konjunkturu, o jaké snily. Potřebujeme je, protože digitalizace je jako smrt, musíme tam všichni..... Ve skutečnosti to (pozn. televizi...) k životu nepotřebujete.."
Více v týdeníku Reflex č.45, Osmý den Petra Bílka - str. 122.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat