pátek 18. května 2012

"Analogový signál byl zlatý"

Nepatřím k těm, kteří si mohou bez mrknutí oka pořídit satelit. Mám postarší televizor, který mi při analogovém vysílání sloužil k plné spokojenosti.


Když příslušní činitelé i za mne rozhodli, že je tento způsob přežitý, pořídil jsem si set top box a zesilovač signálu a těšil se, jak si obraz „jako břitva" užiji. Neužívám si.
Nemám to sice přesně stopnuté, ale odhaduji, že tak z jedné poloviny se dívám na slušný obraz, a pak na poruchy. Obraz se rozkládá na různě barevné čáry, čtverečky či obdélníčky, zvuk mizí úplně nebo se mění na nesrozumitelné, ostré vřískání a skřípění.


Zprvu jsem se domníval, že na triku to mají bouřky. Když mne však televizní i rozhlasové rosničky ujistily, že nebe nad celým územím střední Evropy je bez mráčku, musel jsem konstatovat, že můj signál asi ruší bouřky na celé zeměkouli. Dokonce mám podezření, že to způsobují i ti, kteří se na trase digitálního signálu uprdnou.


Byl bych rád, kdyby mi někdo vysvětlil, proč to musím trpět.."

ZDROJ zde.

Žádné komentáře: