Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS, antimonopolní úřad) zakázal aktuálním opatřením uzavřít smlouvu na prodej reklamního prostoru ve vysílání České televize (ČT). Informaci Českým médiím potvrdil důvěryhodný zdroj, který si nepřál být jmenován. Vyjádření antimonopolního úřadu zjišťujeme. ÚOHS tak reagoval na návrh společnosti MediaPlatform, která nesouhlasila s výsledkem výběrového řízení na prodej reklamy v České televizi, jehož byla účastníkem.
Návrh změn zákona o ČT s možností využít příjmy z reklamy na podporu filmu a kultury zatím nebyl projednán ve Volebním výboru (plánováno na čtvrtek). Po případném projednání ve výboru je na řadě druhé čtení s podáváním případných pozměňovacích návrhů bez finálního rozhodování.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat