"... Pouhé odstranění reklamy z vysílání veřejné televize tedy nestačí. Její program musí být divácky neatraktivní. To je cesta k navýšení příjmů a zisku komerčních televizí. Zakážeme – li reklamu a veřejný vysílatel bude mít divácky zajímavý a atraktivní program, odčerpá komerčním mediím to hlavní. Diváky. Právě jejich prostřednictvím se generují příjmy z reklamy. Komerčním subjektům nevadí reklama na veřejné televizi, jim vadí veřejná televize jako taková. Jen to není marketingově vhodné otevřeně prezentovat....
...Návrh novely zákona o ČT předpokládá její odstranění z programu ČT 1 a „ponechání“ na programu ČT 2. Při jeho současné profilaci budeme v Evropě první zemí, které se podaří zákonem „výhodně“ propojit třeba Brahmsův Houslový koncert D dur, Symfonie č. 4 e moll do jednoho bloku s reklamou na ultra tenké dámské hygienické potřeby, s neotřesitelnou vírou, že takovým spojením zbohatne Fond kultury ČR. Lze ale mít oprávněné obavy, že inzerenti se s takovýmto druhem mecenášství jen tak neztotožní a fond zůstane chudý. Otázkou je, zda to bude někomu vůbec vadit. Komerčním stanicím rozhodně ne."
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat