Nová dohoda koaličních stran o výrazném omezení reklamy ve vysílání ČT na kanálech s minimální sledovaností vychází podle serveru aktualne.cz vstříc požadavkům, jak je vyslovil za komerční stanice ředitel Novy.
"Nám by nevadila omezená reklama na kanálu ČT2 a ČT4, pokud by to šlo na podporu kultury a sportu," prohlásil v rozhovoru Jan Andruško.
A s tím také nový návrh počítá: ČT bude výnosy z reklam na ČT2 převádět na Státní fond kultury ČR a peníze za reklamu na ČT4 použije "na výrobu a vysílání pořadů se sportovní tematikou", jak se píše v dohodnutém návrhu.
Ostatně i na ČT2 a ČT4 bude reklama dál podstatně omezena v hlavním vysílacím čase.
"Vysílání reklam nesmí v době od 19:00 do 22:00 překročit 6 minut v průběhu jedné vysílací hodiny na žádném z těchto kanálů," píše se v návrhu.
Bez teleshopingu i reklam na webu
Původně také měl zůstat v ČT i dál teleshoping, a to v rozsahu 2 až 3 procenta vysílacího času. Nová dohoda ho škrtá úplně. "Provozovatel televizního vysílání ze zákona (tedy ČT - pozn. A.cz) nesmí do vysílání zařazovat teleshoping," uvádí návrh zákona.
A skončí zcela reklama na všech webových stránkách veřejnoprávní televize: "Česká televize nesmí umísťovat obchodní sdělení na své internetové stránky, pokud nejsou součástí audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání."
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat