Polský prezident Bronislaw Komorowski v tomto týdnu podepsal kontroverzní mediální zákon, který byl nedávno předmětem poměrně tvrdé kritiky. Důvodem byla zejména část normy, která řeší registrace webových stránek s audiovizuálním obsahem (u Národní rady pro vysílání – tamního regulátora).
Novým médiím inovovaný zákon určuje také vyšší procento vysílané polské hudby, to se týká i rozhlasového vysílání. 33% z měsíčního vysílacího času bude muset obsahovat hudbu s polskými texty, 60 procent z toho pak musí být vysíláno mezi 5 až 24 hodinou.
Nový zákon řeší rovněž product placement, který je i nadále zakázán u TV pořadů pro děti. Pravidla jsou v tomto obdobná jako u nás a v dalších zemích EU. Polsko tak stihlo aplikovat evropskou audiovizuální směrnici sice se zpožděním ,ale stále ještě těsně před hrozbou mezinárodního sporu u Evropského soudního dvora.
Odkazy
- CDG
- Czech-Under Net PF
- DIGI kampaň Státní info web
- DIGI KOALICE
- DIGI příjem (studentský web)
- DIGI u nás...( Projekt ukončen)
- digitalNews.sk
- Digitální televize.cz
- DVB-T SHOP + info
- Evropská komise - direktoriát pro IT a média
- Hermes DIGI
- http://www.ceskamedia.cz
- http://www.digitalnitelevize.cz
- http://www.digizone.cz
- Ing. Soukenka - Spectrum management a dividenda
- Louč
- NEW - DIGITÁLNÍK
- Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR
- Slovensko DIGImedia
- Slovenská média
- Tasemnice
- Technet - digitální televize (jak dobře nakoupit)
- Univerzita
- www.digitalne.tv
- ČRo Digital
- ČT Digital
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat