pátek 14. ledna 2011

Reklama ve vysílání ČT

Včera v PSP proběhl seminář k problematice reklamy ve vysílání ČT i dalších TV. Na akci zazněla celá řada zajímavých názorů, informací a nabídek...

Více například zde i s dalšími odkazy na zprávy v médiích

Řešila se mj. i hlučnost vysílaných reklam na všech TV oproti normálnímu vysílání..

Tisková zpráva VV. Praha, 14. 1. 2011 – Pokud zůstane reklama ve vysílání České televize, měla by část peněz z ní putovat do nového fondu na rozvoj mládežnického sportu. Myslí si to místopředseda volebního výboru sněmovny Petr Skokan v souvislosti se senátorským návrhem na změnu zákona o České televizi. O této novele se včera mluvilo na semináři, který zorganizoval volební výbor.

Nastane magického data 11.11.2011 s analogovou tmou na většině Česka i soumrak reklamy v České televizi? Nebo na veřejnoprávní obrazovce zůstane a budou jinam odcházet výnosy z ní? Přítomní zástupci senátorů, poslanců a členů televizní rady si spolu s řediteli České televize, TV Nova i Prima a také s ministrem kultury vyjasňovali na půdě poslanecké sněmovny své postoje k tématu mediální legislativy.

Současná platná úprava totiž počítá s tím, že k 11.11.2011 skončí proces digitalizace a s tím zmizí i většina reklamy z veřejnoprávní obrazovky. Zhruba 500 milionů ročně z ní dnes putuje do Státního fondu České republiky pro rozvoj kinematografie, na účet Českého telekomunikačního úřadu pro přechod z analogového na digitální vysílání a na speciální konto České televize k digitalizaci jejího archivu.

Žádné komentáře: