čtvrtek 10. června 2010

Kampaň k digitalizaci s odbornou cenou

V době, kdy graduje informační kampaň v Jižních Čechách a kdy souběžně probíhá ústecká část kampaně a startuje zesílená fáze informační podpory v oblasti Brno město, došlo i k bilancování. V rámci asociace APRA proběhlo ve středu večer vyhodnocení PR projektů v hotelu Marriot, moderovaném O.Hejmou. Infokampaň získala cenu za 3.místo v kategorii IT pro PR projekt , zajišťovaný PR Konektorem, kterou uděloval známý „občasný digitálně-televizní skeptik“ Daniel Köppl.



P.S. Na jihu Čech zatím proběhla také distribuce II. Vlny Diginovin, na Ústecku je připravena I. Fáze. Ve středu byl odborný seminář pro techniky v Brně (například problematika jednofrekvenční sítě (horizontální polarizace - zatím MUX 1), po spuštění Kojálu v některých lokalitách Brna se bude příjem řešit i otočením antén na Barvičovu (vertikální polarizace)). Dnes setkání se starosty Ústecka v Děčíně (mj. potíže z TV příjmem ve Šluknovském výběžku a tradiční dotazy na dokrývače, kdy se čeká na rozhodnutí televizí a jejich případnou dohodu s operátorem).

Žádné komentáře: