středa 22. dubna 2009

krátce k mobilnímu marketingu

Nedávno se objevily spekulace například kolem mobilního marketingu v rámci kampaně k ukončení analogu v Praze. Zadání bylo a je přitom poměrně jasné a je trvale i na webu NKS – mj. není nijak omezeno jenom na některé subjekty. Vítězná firma pak dodala řešení, které je efektivní a proveditelné a to i po stránce právní a provozní (včetně právního vztahu mezi operátorem a zákazníkem.. "opt in"). Navíc firmy, z nichž některé se k věci nyní nějakým způsobem vyjadřují, byly s námi v kontaktu a aktivně se o soutěž zajímaly a dotazovaly se zájmem se do soutěže zapojit. Tendr byl anoncován na mnoha našich vystoupeních a navíc i v řadě periodik i na webech a vyjadřovala se k němu ve svém stanovisku i ČT. První část projektu již proběhla, další budou v souladu se smlouvou (VIZEUM) v druhé části roku.


P.S.Už jsem si zvykl, že občas někteří novináři popisují události, aniž by se dotázali k věci „přímo u zdroje“ nebo v případě nějaké nejasnosti či sporu se dotázali obou/více stran. Občas se to stává i novinářů odborně zaměřeným. Pravdou pak je, že od některých serverů dotazy po dobu mnoho měsíců k digitalizaci prakticky nechodí vůbec, resp.přišly v počtu „prstů jedné ruky“…

Žádné komentáře: