neděle 5. srpna 2007

INFOKAMPAŇ: Denní tisk shledává téma digitalizace čtenářsky zajímavé a žádané.

V médiích je v posledních měsících a týdnech informací o přechodu na digitální vysílání opravdu hodně. Navíc poslední dobou jde o informace přesné a snadno srozumitelné. Myslím, že naprostá většina obyvatel již ví, že dojde ke změně ve vysílání. Zatím se pro změnu rozhodují většinou tam, kde je již znám termín vypnutí (Domažlice) nebo přirozeně tam, kde je k dispozici digitální vysílání v dostatečně dobré kvalitě. Navíc začíná fungovat i další motivace v podobě možnosti příjmu digitálních programů z Německa ( ruku v ruce s nemožností nebo komplikacemi při příjmu analogových volně dostupných programů ze soudních států).

V případě tištěných médií je již delší dobu patrný i další fakt, který podporuje rozsah publicity digitalizace v domácím denním tisku. Tím je zájem čtenářů o informace o digitalizaci (nebo potenciální zájem…), který vede redakce novin k poměrně častému zveřejňování příslušných informací, stejně jako například u sezónních věcí a témat. V případě tématu digitalizace v tisku nejde o dočasné téma a případné opakování není rozhodně na překážku.

Je také určitě dobré, že TV NOVA, i když jde v promo kampani na digitální NOVU vlastní cestou, nezapomíná alespoň v odkazech na své webové stránce k digitalizaci ani na jiné zdroje, včetně oficiálních stránek býv. ministerstva informatiky nebo oficiální informační kampaně digitalne.tv

http://www.nova.cz/vasetelevize/?212c=%3Bdigi%7E&212e=DO15056&ex15056=dalsi-zdroje-informaci-o-digitalizaci

Žádné komentáře: