pondělí 6. dubna 2009

Digitalizace pro ženy

V rámci informační kampaně, kterou plošně organizuje a obsahově naplňuje NKS, byla před časem připravena i další dílčí část informačního setu, která je určena zejména pro tiskoviny zaměřené na ženskou část populace (například časopisy Tina, Paní domu, Překvapení, Rytmus života, Žena plus ad.). Zde vycházejí další informace k přechodu na digitální vysílání, uzpůsobené příslušným formátům.

Česká televize i nadále podporuje finální část kampaně před prvním pražským vypínáním, kdy podle dřívější dohody ještě více rozšíří vysílání klipů a videonávodů k přechodu na digitální vysílání a připravuje i další pořad do vysílání programu ČT1 asi týden před vypnutím analogu - podrobnosti později.K dispozici bude také obsáhlý videoarchiv informačních spotů s propojením na státní informační web.

K samotné info kampani lze pozorovat gradaci dílčích oponentních názorů, které jsou i přes pochopitelnou objektivní nedokonalost tak náročného projektu možná až příliš často v rozporu s realitou (a to i s porozuměním na fakt, že jsme kromě jiného i národem , kde každý je odborníkem na hodně věcí, nyní i na kampaň..:-))

Škoda je možná, že v době, kdy jsem dle předchozí dohody zrovna jednal se zástupci vedení jedné z komerčních TV o digitalizaci a klíčových bodech přechodu, byli někteří významní představitelé v té samé době v rámci aktuálně upraveného programu na konferenci, kde zněla i řada kritických názorů na kampaň. Pravdou ale také je, že NKS na další „kulatý stůl“, kde se minimálně jeden z hlavních bodů týkal vypínání v Praze ( a pochopitelně i kampaně), nebyla kromě "pléna" přímo přizvána k panelové diskuzi či k možnosti reagovat. V každém případě je již dohodnuta společná tisková konference na MV týden před vypnutím analogu v Praze.

Žádné komentáře: